Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Skulle säga att vi borde gjort 2 och Timrå max 1. Men jag tar en 1-0 ledning utan gnäll. Tycker dock vi borde haft åtminstone 1 PP. Förstår inte nya direktiven alls..