Gavelo: undrar hur Modo tänker nu då det ramlar in lån varje dag, jag tror de måste hänga på de också, enl Glader inga lån närmaste tiden
Inlägg: 2085447
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Modo sitter ju i en märklig sits, man är långt efter nästan alla andra lag och behöver nog minst 10 omgångar innan spelet börjar sitta, att låna in nu kanske inte ens ger effekt öht eftersom alla övriga spelare är mycket sämre och dessutom osamspelta.
Men såklart så blir ju tex Timrå många klasser bättre än oss med spelare som Boqvist och Lundeström.
Det finns väldigt stor risk att modo blir ett mittenlag som bäst om det fortsätter såhär
Men såklart så blir ju tex Timrå många klasser bättre än oss med spelare som Boqvist och Lundeström.
Det finns väldigt stor risk att modo blir ett mittenlag som bäst om det fortsätter såhär