Inlägg: 2085453
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: håller med samtidigt får vi mer spets o tuffare konkurrens om vi tar in ett par spelare , samspelet i kedjorna hittills har inte imponerat så tror det skulle vara en bra injektion kanske nödvändig om vi vill vara med
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: själv hoppas jag vi är med redan i nästa match. Har vi bara klubban i isen när pass kommer ska vi nog kunna vinna inom kort. Vore bra om Heponiemi satte nån puck snart, sen lossnar det nog
Men såklart så blir ju tex Timrå många klasser bättre än oss med spelare som Boqvist och Lundeström.
Det finns väldigt stor risk att modo blir ett mittenlag som bäst om det fortsätter såhär