Gavelo: håller med samtidigt får vi mer spets o tuffare konkurrens om vi tar in ett par spelare , samspelet i kedjorna hittills har inte imponerat så tror det skulle vara en bra injektion kanske nödvändig om vi vill vara med
Inlägg: 2085468
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: dessutom kanske lill-Hedman tänker, vafan, har man vunnit Stanley Cup finns bara ett finare mål på klubbnivå. Vinna Sm-guld med MoDo...han kanske blir hemmavid ....