Inlägg: 2088417
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
{8399}: möjligen låg de näst sist då, men poängen är att det går att vakna sent och ändå sluta högt upp. Nu är nog ligan så pass ojämn att det är svårare att hamna topp två, men...
Teoretiskt kan man hamna tia och ändå gå upp.
Det är klart att vi kan värva även under Covid 19. Vi har seriens bästa ekonom, både gällande kapital och inkomster.
Melin vore vansinne. Han förespråkar inte den hockey vi har värvat för och vill spela.
Teoretiskt kan man hamna tia och ändå gå upp.
Det är klart att vi kan värva även under Covid 19. Vi har seriens bästa ekonom, både gällande kapital och inkomster.
Melin vore vansinne. Han förespråkar inte den hockey vi har värvat för och vill spela.
+ 2
Sen var det den 21 november som Leksand låg sist och inte vid Jul.