+ 2
Inlägg: 2088418
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
{5647}: Ja en bra ekonom kan förstås göra underverk. Ni lär också ha seriens största utgifter och även största publiktappet.
Ge upp ska man aldrig göra för mycket kan förstås hända än så länge.
Ge upp ska man aldrig göra för mycket kan förstås hända än så länge.
Teoretiskt kan man hamna tia och ändå gå upp.
Det är klart att vi kan värva även under Covid 19. Vi har seriens bästa ekonom, både gällande kapital och inkomster.
Melin vore vansinne. Han förespråkar inte den hockey vi har värvat för och vill spela.