Inlägg: 2088419
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
{8399}: Absolut, men det gör också att vi rimligen får det största bidragen.
Och, vi har många loger och stor restaurang så vi är väl ändå de som har mest inkomster. Givetvis inte på nivån som behövs.
Tror Löven förlorar rätt mycket också. De hade mer publik och inte lika bra arena.
Och, vi har många loger och stor restaurang så vi är väl ändå de som har mest inkomster. Givetvis inte på nivån som behövs.
Tror Löven förlorar rätt mycket också. De hade mer publik och inte lika bra arena.
+ 1
Ge upp ska man aldrig göra för mycket kan förstås hända än så länge.