+ 3
Inlägg: 2088784
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Det som är kul är att han inte behöver ett ”läge” för att göra mål utan kan fixa det själv.
Det som är kul är att han inte behöver ett ”läge” för att göra mål utan kan fixa det själv.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Samtidigt är det då rätt viktigt att vi håller pucken inom laget. Att ha en spelare som tappar mycket puck när vi knappt får låna pucken kanske inte är helt givet.
Dock är LP fullständigt orädd, vilket kan vara väldigt bra när det låser sig fullständigt som sist.
Som någon var inne på. Hur kan fjärdekedjan göra en sämre match än de gjorde på hela säsongen ifjol? De är rätt samspelta och har en lättare uppgift än de kedjor med förväntan att producera poäng, men ändå såg det ut som att de aldrig spelat tillsammans.
Dock är LP fullständigt orädd, vilket kan vara väldigt bra när det låser sig fullständigt som sist.
Som någon var inne på. Hur kan fjärdekedjan göra en sämre match än de gjorde på hela säsongen ifjol? De är rätt samspelta och har en lättare uppgift än de kedjor med förväntan att producera poäng, men ändå såg det ut som att de aldrig spelat tillsammans.
+ 1
Jag tycker t.ex. att Edwins offensiva initiativ tenderar att sluta på samma sätt (så här långt), dvs ett tafatt försök att gasa förbi sin motståndare, bara för att tappa pucken på offensiva blå. En sak som ingen kan ta ifrån LP är att det tenderar att bli mål när han är inne på isen, det kan inte bara vara en slump.