+ 1
Inlägg: 2088788
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: I call bullshit.
LP tappar inte mer puck än någon annan i det här laget. Snarare mycket mindre. Han lyckas tack vare sin teknik hlla kvar många puckar som andra tappat ut.
Om man jämför med våra topp 2 kedjor FÖRRA året så kanske han tappar mer puck. Kanske. Men i jämförelse med det här laget? Aldrig.
LP tappar inte mer puck än någon annan i det här laget. Snarare mycket mindre. Han lyckas tack vare sin teknik hlla kvar många puckar som andra tappat ut.
Om man jämför med våra topp 2 kedjor FÖRRA året så kanske han tappar mer puck. Kanske. Men i jämförelse med det här laget? Aldrig.
+ 2
Dock är LP fullständigt orädd, vilket kan vara väldigt bra när det låser sig fullständigt som sist.
Som någon var inne på. Hur kan fjärdekedjan göra en sämre match än de gjorde på hela säsongen ifjol? De är rätt samspelta och har en lättare uppgift än de kedjor med förväntan att producera poäng, men ändå såg det ut som att de aldrig spelat tillsammans.