Inlägg: 2093162
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Har inte sett så mycket av Lövens (eller SSK) matcher, men de stressar verkligen sönder SSK. Oj vad trötta de verkar, trots mycket PP.
Riktigt uselt 5 mot 3 av Södertälje också.
Riktigt uselt 5 mot 3 av Södertälje också.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Otroligt jävla korkat av Rahimi. Vet inte om han kan bli avstängd för det i efterhand men skulle inte förvåna mig.
Rahimi borde haft tre utvisningar vara alla solklara. Den tredje en spearing rätt I veka livet, men just Rahimi verkar ha en helt egen regelbok.