Inlägg: 2093167
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Tycker ändå att det är en jämn period. Lövens kontringar farliga, men SSK har också kommit in riktigt bra mot mål. Fortfarande störd på Blomstrands då jag tycker att han inte ens får chansen att avsluta, men jäklar vilket tramp han har.
Men, lite konstigt att det är så oerhört många chanser.
Men, lite konstigt att det är så oerhört många chanser.
Riktigt uselt 5 mot 3 av Södertälje också.