Inlägg: 2093168
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Tog kanske i lite. Såg iofs bara de sista 13-14 minuterna, men tycker SSK dräller mycket med pucken och Löven lyckas roffa åt den många gånger. Sen skapar SSK många lägen, men känns inte som så många riktigt farliga avslut egentligen.
Oavgjort hade dock inte känts orättvist efter en period.
Oavgjort hade dock inte känts orättvist efter en period.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Skulle säga att löven ägde matchen första 10 i princip sedan gick ner sig i takt med utvisningarna. Tycker dock Blomstrand ska ha straff, jag hade velat ha det i samma läge
+ 1
Men, lite konstigt att det är så oerhört många chanser.