{8671}: Fast det är han inte, man ser att Norbe håller i pucken efter att Andersson hoppat in i båset. Ingen i SSK tyckte tydligen bytet var fel enligt Cmore utan det var offsiden.
Inlägg: 2093201
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Steen är väl spelaren som byter? Han hoppar ju in 25 meter ifrån spelaren som kliver av. Det är inte SSK som dömer matchen.