JoseGonzales: Steen är väl spelaren som byter? Han hoppar ju in 25 meter ifrån spelaren som kliver av. Det är inte SSK som dömer matchen.
Inlägg: 2093205
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8671}: Andersson hoppar in i båset längst ner i lövens zon, Steen hoppar ut längst upp i båset då detta är något som var planerat. Inget olagligt med det.