{5647}: Har ju en fil.kand i media kommunikation. Hade inte Frank varit en sån jävla överlägsen kung så hade det varit lockande att söka tjänsten efter honom. Verkar dock vara bättre arbetsklimat här än hos The Yankees.
Inlägg: 2094568
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Det måste vara jobbigt hos Yankees när man aldrig kan se huvudet på sin chef.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ser att Patrik Karlkvist ej står med på startuppställningen i matchen mot Ilves, undrar varför.