Ser att Patrik Karlkvist ej står med på startuppställningen i matchen mot Ilves, undrar varför.
Inlägg: 2094570
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Oj. Kanske är förkyld. Laget går bra. Karla är dock väldigt välkommen om han vill hem till världens bästa hockeystad.
+ 4