+ 2
Inlägg: 2095258
Svarskommentarer
Sv: Karlskoga - Modo 2020-11-01
{5647}: Jag håller med. Tycker inte Heponiemi gjort en enda bra match som center. Skulle nog vilja se vad Olhaver skulle kunna bidra med som center i en match med bra spelare. Typ med Kaut, Heponiemi eller Karla om han hamnar här.
Dock förstår jag aldrig hur Hepo kan spela center. Det finns inte en chans i världen att han klarar den defensiva biten. Framförallt inte i tuffare matcher.