{5647}: Jag håller med. Tycker inte Heponiemi gjort en enda bra match som center. Skulle nog vilja se vad Olhaver skulle kunna bidra med som center i en match med bra spelare. Typ med Kaut, Heponiemi eller Karla om han hamnar här.
Inlägg: 2095262
Svarskommentarer
Sv: Karlskoga - Modo 2020-11-01
Zup: Kul att Olhaver får chansen, gillade det jag såg av honom på försäsongen men han har inte synts mycket de inledande matcherna tyvärr.
+ 1
Sv: Karlskoga - Modo 2020-11-01
Zup: Och, varför sära på fjärdekedjan? Låt de få spela ihop. Ett koncept som fungerat i två år och nu sprider man dem hela tiden. Varför?