jonsson: Rönnkvist vore en dröm, men tyvärr är det nog också bara en dröm. Han sålde väl leksaksföretaget och verkar ointresserad av tränarjobb numera.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2096159
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Perra Johansson sitter redan på bussen upp till Övik🤪
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det här laget skulle dock klara hans hockey rätt bra..
Men det är som du säger, han verkar inte intresserad längre.
Tror dessutom han sagt att han inte vill träna något annat lag än Luleå i Sverige.
Men det är som du säger, han verkar inte intresserad längre.
Tror dessutom han sagt att han inte vill träna något annat lag än Luleå i Sverige.
+ 1