+ 1
Inlägg: 2096161
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Ska bli intressant hur man väljer att formera femmorna i morgon. Kommer dom pretade få chansen? Kommer juniorerna spela? Södertälje kan vara riktigt bra när dom är bra. Men också riktigt usla när dom är dåliga.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: svärfar min tycker att Lennart Hermansson borde få chansen, är han i övik-hockey?
+ 1
Men det är som du säger, han verkar inte intresserad längre.
Tror dessutom han sagt att han inte vill träna något annat lag än Luleå i Sverige.