+ 2
Inlägg: 2097123
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Ganska säker på att vi kommer ta in minst 1 forward, men kanske inte före nyår.
Största missen är centrarna där ingen övertygat.
Aagard tror jag dock kan betydligt bättre bara det kuggar i.
Edit: Glömde Karla😁
Största missen är centrarna där ingen övertygat.
Aagard tror jag dock kan betydligt bättre bara det kuggar i.
Edit: Glömde Karla😁
+ 5
Jämför våra kedjor även utan NHL-lån så har vi tre kedjor som är hög allsvensk kvalitet och tycker endast Timrå är nära oss i bredd men de har en högre topp än vad vi har.