+ 5
Inlägg: 2097130
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Gagnon skrek flopp från dag 1. 34 år gammal som dalat i produktion. Som tredje center kanske men inte i en producerande kedja. Karla blir en riktigt bra värvning, tar ni in en ny första center så kanske det kan bli något med Karla - Ny center - Heponiemi
+ 1
Största missen är centrarna där ingen övertygat.
Aagard tror jag dock kan betydligt bättre bara det kuggar i.
Edit: Glömde Karla😁