+ 1
Inlägg: 2097148
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nesse: Han har en bra karriär absolut men han är gammal och kommer från en skadefylld säsong. Han kan absolut komma igång men jag tycker inte han sett bra ut hittills, iofs har hela ert lag sett rätt dåligt ut utom några enstaka spelare.
Tycker mest ert lag känns sådär, inget topplag på pappret idag men ni kommer värva spelare under säsongen så skriver absolut inte av MODO.
Tycker mest ert lag känns sådär, inget topplag på pappret idag men ni kommer värva spelare under säsongen så skriver absolut inte av MODO.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nesse: Problemet för mig är att man inte ser några intensioner till att det ska lyfta.
Men du har rätt i att han förtjänar fler chanser.
Har dock svårt att se honom ta tillbaka platsen från Åhström.
Lär isåfall bli längre ner i hierarkin
Men du har rätt i att han förtjänar fler chanser.
Har dock svårt att se honom ta tillbaka platsen från Åhström.
Lär isåfall bli längre ner i hierarkin
På förhand var jag nog mest orolig för skador, inte produktionen