Inlägg: 2097161
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Om du såg matchen senast tycker jag dock det skymtar viss potential.
Sven och Hepo var klasser bättre än tidigare exempelvis. Dock krävs det såklart mer än 1 match för att se om det är något bestående
Sven och Hepo var klasser bättre än tidigare exempelvis. Dock krävs det såklart mer än 1 match för att se om det är något bestående
+ 1
Tycker mest ert lag känns sådär, inget topplag på pappret idag men ni kommer värva spelare under säsongen så skriver absolut inte av MODO.