{5647}: Ironiskt nog så är det en modoit som styr skiten
Inlägg: 2097846
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Källström tycker jag verkligen inte om. En pamp:(
Men, realiteten är det väl viljan av alla klubbar som räknas.
Men, samtidigt har väl hela samhället gått emot att man ser till sig själv först.
Men, realiteten är det väl viljan av alla klubbar som räknas.
Men, samtidigt har väl hela samhället gått emot att man ser till sig själv först.