+ 1
Inlägg: 2097856
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: De får inte betalt från CMore för att ha sålt TV-rättigheterna? Typ 42 mille per lag. I förhållande till det. Hur många är 400 000?
+ 1
SHL får inga pengar överhuvudtaget, de har sålt TV rättigheterna, nu får du ta och ge dig, detta börjar bli patetiskt.