erathoo: Tror vi får hoppas mer på att säsongen fortsätter än det du nämner i första hand tyvärr.
Inlägg: 2098443
Svarskommentarer
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
{6870}: Andra raka segern för Styf och Omark och det är positivt trots att spelet fortfarande hackar.
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
{6870}:
I framtiden kan ni ju fråga mig om det är nått ni vill veta eller undrar över:
"Tror faktiskt vi tar detta. Rost i benen efter att varit lediga i 1v igen. Kommer växa i andra och tredje och få upp fart och timing. Tror vi tar detta med 5-2. Förstakedjan kommer måla minst en gång i PP."
I framtiden kan ni ju fråga mig om det är nått ni vill veta eller undrar över:
"Tror faktiskt vi tar detta. Rost i benen efter att varit lediga i 1v igen. Kommer växa i andra och tredje och få upp fart och timing. Tror vi tar detta med 5-2. Förstakedjan kommer måla minst en gång i PP."
+ 9