+ 9
Inlägg: 2098447
Svarskommentarer
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
Rytter: allt rätt frånsett stora delar av tredje, ett pp i slutet gav oss tre pinnar !
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
Rytter: Själv kom jag nyss hem och slog på tvn. Två sekunder senare blev det 3-2.
VooDoon var riktigt stark ikväll.
VooDoon var riktigt stark ikväll.
+ 4
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
Rytter: Roligt att Sylvander fick göra 2 baljor! Viktigt att dansken fick hänga ett igen. Och Slutligen att Karla fick starta direkt med 1+1!!
Resten av matchen kan vi glömma omgående.
Känns som att vi måste få in en kvalitetsback till?
Resten av matchen kan vi glömma omgående.
Känns som att vi måste få in en kvalitetsback till?
+ 2

I framtiden kan ni ju fråga mig om det är nått ni vill veta eller undrar över:
"Tror faktiskt vi tar detta. Rost i benen efter att varit lediga i 1v igen. Kommer växa i andra och tredje och få upp fart och timing. Tror vi tar detta med 5-2. Förstakedjan kommer måla minst en gång i PP."