Inlägg: 2100834
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Jag tycker likt nedanstående kommentarer att Aagard skall vara kvar.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Aagaard ser jag gärna kvar. Tycker det är för tidigt att döma ut honom, folk ville skeppa JJ första säsongen också. I värsta fall så kan Aagaard och Jellvert driva 3/4 kedjorna.
Olhaver tycker jag däremot känns helt överflödig. Gör inte något rätt hittills och även om han hade uppfyllt mina förväntningar, så tycker jag att Jeremias Lindewall gör allt bättre. Han är också en stor spelare som kan ta plats, men är även stark på skridskor och kan driva upp pucken på ett helt annat sätt.
Olhaver tycker jag däremot känns helt överflödig. Gör inte något rätt hittills och även om han hade uppfyllt mina förväntningar, så tycker jag att Jeremias Lindewall gör allt bättre. Han är också en stor spelare som kan ta plats, men är även stark på skridskor och kan driva upp pucken på ett helt annat sätt.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Det är helt omöjligt att göra sig av med spelare i dagsläget. Det finns ingen som är beredd att betala för dennes nuvarande lön.
Aagaard kan också fungera som ytter och jag tror att han då kan vara värd att behålla. Han är rätt bra på att gå på mål och har hyggligt spelsinne. Jag tycker att han är bättre än vad du anser honom vara, även om han inte riktigt håller som center i en producerande kedja i dagsläget.
Dock har Aagaard 5 poäng på 12 matcher, medan JJ har 5 på 14 i Skellefteå.
Aagaard kan också fungera som ytter och jag tror att han då kan vara värd att behålla. Han är rätt bra på att gå på mål och har hyggligt spelsinne. Jag tycker att han är bättre än vad du anser honom vara, även om han inte riktigt håller som center i en producerande kedja i dagsläget.
Dock har Aagaard 5 poäng på 12 matcher, medan JJ har 5 på 14 i Skellefteå.
Aagard och Olhaver är 2 spelare som Modo bör försöka bli av med och frigöra löneutrymme.