+ 6
Inlägg: 2100845
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Håller med dig jag!😁
Aagard är kanske inte den spelfördelare man hade hoppats på(ännu), men 5p på 12 matcher är inte fy skam om man har i åtanke att våra första 8-9 matcher var ett totalt haveri.
Gillar också hans aggressivitet runt kassen där han är rätt skoningslös.
Olhaver ser bara trött och seg ut, vet inte om han dras med skada. Men som det är just nu går Lindewall före alla dar i veckan.
Aagard är kanske inte den spelfördelare man hade hoppats på(ännu), men 5p på 12 matcher är inte fy skam om man har i åtanke att våra första 8-9 matcher var ett totalt haveri.
Gillar också hans aggressivitet runt kassen där han är rätt skoningslös.
Olhaver ser bara trött och seg ut, vet inte om han dras med skada. Men som det är just nu går Lindewall före alla dar i veckan.
+ 2
Olhaver tycker jag däremot känns helt överflödig. Gör inte något rätt hittills och även om han hade uppfyllt mina förväntningar, så tycker jag att Jeremias Lindewall gör allt bättre. Han är också en stor spelare som kan ta plats, men är även stark på skridskor och kan driva upp pucken på ett helt annat sätt.