jonsson: gick snabbt det. Oj vad alla stirra puck på liten yta
Inlägg: 2101015
Svarskommentarer
Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
{8384}:
Väldigt dåligt i försvaret. alla 5 stirrar puck och är nästan nere i hörnet, går pucken upp där är det alltid farligt.
Nej det var en riktigt värdelöst agerande av alla 5 i egen zon.
För övrigt hatar jag sättet VH ropar ut målskyttarna på, inte speciellt stämningshöjande med 50 pers på läktaren.
Väldigt dåligt i försvaret. alla 5 stirrar puck och är nästan nere i hörnet, går pucken upp där är det alltid farligt.
Nej det var en riktigt värdelöst agerande av alla 5 i egen zon.
För övrigt hatar jag sättet VH ropar ut målskyttarna på, inte speciellt stämningshöjande med 50 pers på läktaren.
+ 1