+ 1
Inlägg: 2101022
Svarskommentarer
Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
Rytter: Speakern plus att av dehär 50 personerna hör jag bara en 12åring som skriker deras värdelösa ramsor, får mig att vilja stänga av ljudet
Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
Rytter: Speakern bedriver psykologisk krigsföring. Får flashback från någon störig retsticka på Lekis. Nästan imponerande att lyckas vara så provocerande.
+ 3
Väldigt dåligt i försvaret. alla 5 stirrar puck och är nästan nere i hörnet, går pucken upp där är det alltid farligt.
Nej det var en riktigt värdelöst agerande av alla 5 i egen zon.
För övrigt hatar jag sättet VH ropar ut målskyttarna på, inte speciellt stämningshöjande med 50 pers på läktaren.