RedNek: Fast Leksand och Oskarshamn spelar mycket bra i SHL om man jämför med Modo som är ett bottenlag i HA.
Inlägg: 2101460
Svarskommentarer
Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
Wilhelmsson:vad det nu har med saken att göra. leksand fuska sig kvar så spela roll. Iom det räknar jag inget de lyckas med i shl tills de åkt ned