+ 1
Inlägg: 2101524
Svarskommentarer
Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
RedNek: Värmer inte alls, jag är norrlänning och föredrar lag från norr men just nu går IKO och LIF jävligt bra, om det håller hela säsongen återstår att se.
Tack, det värmer att få veta att oik & lif är bra & Modo är dåliga.
Kram tillbaka