{5647}: Jo då är vi på samma plan. Känslan är dock att Ohlsson själv nog måste inse att så är fallet med..
Inlägg: 2101761
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: skulle SebO få plats på tre kedjor i Timrå just nu? Eller fyra för den delen?