Sputnik: skulle SebO få plats på tre kedjor i Timrå just nu? Eller fyra för den delen?
Inlägg: 2102077
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nisse på Mon or: Få plats får han absolut. Dock inte i första 2 kedjorna.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nisse på Mon or: Eftersom Dahlén skickade arga meddelanden till SebO enligt några timråiter och minns jag inte helt fel så har Ohlsson bekräftat det i någon intervju också. Dahlén ansåg nog att han var rätt värdefull som det verkar och knubben var rätt bitter över att SebO snackat om shl.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nisse på Mon or: Tror Kaut och Karla hade fått det riktigt tufft att ta en ordinarie plats i erat superlag.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nisse på Mon or: Viktor Hedman skulle möjligen få plats så sjundeback antar jag.
Ska du bara provocera kan du hålla dig till er bok.
Ska du bara provocera kan du hålla dig till er bok.
+ 3