+ 10
Inlägg: 2102201
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: hade nog inte hjälpt oss till poäng i senaste matchen, ett riktigt bottennapp
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Förvisso, men om vi ska ha någonting i ett slutspel att göra, bör vi ju klara av att komma topp-6 oavsett. Och utöver det spelar väl inte placeringen jättestor roll?
+ 1
Nu blev VH rejält svagare, tidigare har Lagesson lämnat och nu lämnar Sörensen. Jävligt surt att vi mött dem 3/4 gånger när dom haft starkast möjligast lag.
Blir intressant att se hur/om serien förändras när slagstyrkan på lagen förändras.