Rytter: hade nog inte hjälpt oss till poäng i senaste matchen, ett riktigt bottennapp
Inlägg: 2102281
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: så länge inte köplöven går upp och vi inte åker ur är jag nöjd. Sen om dom missar SHL pga covid eller om dom faller på annat grepp spelar mindre roll. Hoppas dom faller i det sista och ekonomin kraschar för dom. Det bästa vore om ligan stängs en match innan avgörandet och hela säsongen ogiltigförklaras. Då svider det som mest i plastklubbens börs.
+ 5