hockey_21: såklart får shl 3 gånger mer pengar. Största behovet är knappast där eftersom de är pengadopade redan. Men måste sluta förundras över hur sne och icke för hockeyns bästa svensk hockey är. Kul att hockeyettan får nästan lika mycket som oss iallafall. Hoppas vi får en fin del av kakan.
Inlägg: 2102308
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Ettan är väl dock fler lag/serier, så per lag blir det nog klart mindre.
Jag tror att det handlar om omsättning rakt av.
Jag tror att det handlar om omsättning rakt av.