Inlägg: 2106921
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - Modo 2020-12-02
puffe: Jag förstår faktiskt inte hur du resonerar.
Det är klart att det sett bra ut hittills, men som jag skrivit så har han inte ställts på något riktigt prov än. Än så länge har nog spelarna varit mest nöjda med att släppa Ville, men om det börjar bubbla I truppen om några matcher? Vad händer om spelarrådet får höra stort missnöje från vissa?
Det är väl självklart att vi ska utnyttja vår möjligt att köra prövotid. Kör december ut och ta då beslutet hur vi vill avsluta säsongen.
Det är klart att det sett bra ut hittills, men som jag skrivit så har han inte ställts på något riktigt prov än. Än så länge har nog spelarna varit mest nöjda med att släppa Ville, men om det börjar bubbla I truppen om några matcher? Vad händer om spelarrådet får höra stort missnöje från vissa?
Det är väl självklart att vi ska utnyttja vår möjligt att köra prövotid. Kör december ut och ta då beslutet hur vi vill avsluta säsongen.
Svart eller Vitt. Så länge vi går bra, sitter han säkrare. Tycker han kan slippa skuggan av Björn Hellkvist nu. Upp till bevis, Styf. Tror du är mannen att styra skutan