{9255}: Han uttrycker väl bara en personlig åsikt. Alla får väl vara skadeglada om de vill
Inlägg: 2112843
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Fler än jag som har fått en tidig julklapp av Modo i brevlådan idag ??😃🎅
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Precis som jag också gjorde, tänker inte gå på tå, uttryckt empati men den tar fort slut när man offerkoftar för mycket.
+ 3