Fler än jag som har fått en tidig julklapp av Modo i brevlådan idag ??😃🎅
Inlägg: 2112850
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Fick du också en game-worn MoDo-tröja som Foppa burit?
Nä, kollade djupt i lådan, fanns nån räkning, men hoppas på bättre tur i morgon, eller är jag avpolleterad som medlem?
Nä, kollade djupt i lådan, fanns nån räkning, men hoppas på bättre tur i morgon, eller är jag avpolleterad som medlem?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Åhh, får inte posten förrän om nån timma. Avslöja inte, haha