Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Fick du också en game-worn MoDo-tröja som Foppa burit?



Nä, kollade djupt i lådan, fanns nån räkning, men hoppas på bättre tur i morgon, eller är jag avpolleterad som medlem?