+ 3
Inlägg: 2139060
Svarskommentarer
Sv: Modo - Mora 2021-02-03
{5647}:
Men vi hade ju sådant bra go i laget och var taggade enligt Styf. Spelarna tycker inte detta är roligt längre och spelar inte för honom.
Hejdå topp 10, Hej kval!
Men vi hade ju sådant bra go i laget och var taggade enligt Styf. Spelarna tycker inte detta är roligt längre och spelar inte för honom.
Hejdå topp 10, Hej kval!
+ 14
Men, Puffe tycker väl att jag bara är orättvis mot Styf.