Sv: Modo - Mora 2021-02-03
{5647}:

Men vi hade ju sådant bra go i laget och var taggade enligt Styf. Spelarna tycker inte detta är roligt längre och spelar inte för honom.

Hejdå topp 10, Hej kval!