Inlägg: 2147830
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: vi sabbade chansen igår och inget talar för att vi gör det bättre på måndag, kanske just det gör att vi kan knipa 1 el 2 pinnar
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: haha kan inte göra det längre nu jag. Vill bara att vi skall lyckas undvika kval neråt jag^^ men visst hade varit coolt😀 kan säsongen vara över tack
Bofors ska kunna slå Hästen borta o vi måste vinna mot Almtuna.
Då är vi i högsta grad med o slåss uppåt