puffe: haha kan inte göra det längre nu jag. Vill bara att vi skall lyckas undvika kval neråt jag^^ men visst hade varit coolt😀 kan säsongen vara över tack
Inlägg: 2147834
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Jo, men för att undvika kval behöver vi ändå ta tag i grejerna o då är det faktiskt inte så långt upp heller. Tror påskliljorna slår ut innan vår säsong är klar