Dundee: Om det hade varit ishockey som spelades så hade man kunnat spela på kropp ist för att sticka in klubban överallt och riskera utvisning.!?
Inlägg: 2154968
Svarskommentarer
Sv: Modo - Mora 2021-02-24
Gavelo: Men, vi har ju petat hela säsongen. Det är sjukt vad dåliga vi är på att spela på kropp. Särskilt korkat blir det när vi överbelastar och två spelare åker fram och petar istället för att låta första killen ta kroppen på motståndaren och den andra ta pucken.
+ 2