Gavelo: Men, vi har ju petat hela säsongen. Det är sjukt vad dåliga vi är på att spela på kropp. Särskilt korkat blir det när vi överbelastar och två spelare åker fram och petar istället för att låta första killen ta kroppen på motståndaren och den andra ta pucken.
+ 2