Bad_Brett: Men ja, Bad_Brett, vi vet vad du tycker om Peters vid det här laget. Ja, han har spelat klart sämre på sistone.. men så har han också i princip konkurrerat med sig själv om spaden och haft mest att göra i serien. Win-win att han får vila.
+ 4